معرفی انیمیشن | نیروهای ویژه
  • کد مطالب: ۱۶۶۵۵۹
  • /
  • ۱۰ تير‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷

معرفی انیمیشن | نیروهای ویژه

داستان «تیم فک‌ها» درباره‌ی چند فک بامزه است که از کوسه‌ها می‌ترسند و غذای مناسب‌ خود را به‌راحتی در اقیانوس پیدا نمی‌کنند.

عاطفه جوینی - داستان «تیم فک‌ها» درباره‌ی چند فک بامزه است که از کوسه‌ها می‌ترسند و غذای مناسب‌ خود را به‌راحتی در اقیانوس پیدا نمی‌کنند.

کویین، فک دریایی شجاع، جوخه‌ای از فک‌های بی‌باک را جمع می‌کند تا در مقابل کوسه‌های بی‌رحم با دندان‌هایی تیز بایستند و قلمرو دریایی را دوباره از آن خود کنند.

تلاش شخصیت‌ها برای همراهی با یکدیگر باعث می‌شود نقشه‌هایی برای موفقیت بکشند. آن‌ها قدم به قدم شانس بیشتری برای شکست دادن دشمن و رسیدن به یک زندگی بهتر پیدا می‌کنند.

اهمیت کار گروهی و کمک رساندن به یکدیگر در عین آنکه موضوعی بسیار ساده به نظر می‌رسد، یک ارزش اخلاقی انکارناپذیر است که قرارگیری آن در این انیمیشن باز هم ارزش آن را برای مخاطب کودک افزایش می‌دهد زیرا شخصیت‌ها بدون آنکه داستان بیش‌ازاندازه تلخ شود، برخی موارد را از دست می‌دهند و به چند موفقیت می‌رسند.

آن‌ها چند بار پیش از کسب پیروزی به چالش کشیده می‌شوند. همین دست‌کم در نگاه تماشاگرهای کودک، ارزشی واقعی به تلاش آن‌ها می‌بخشد.

جدا از داستان‌گویی چندخطی فیلم که به‌ لطف تنوع کلی شخصیت‌ها می‌تواند آن را به اثری جذاب برای کودکان تبدیل کند، شوخی‌ها هم به تجربه‌ی کلی کمک کرده‌اند.

در این اثر، خلق موقعیت‌های بامزه‌ی مناسب و زمینه‌چینی برای رسیدن به لحظات خنده‌آور از ویژگی‌های منحصربه‌فرد انیمیشن است.

 

نام انیمیشن:
تیم فک‌ها Seal Team

کارگردان‌ها:
گریگ کامرون
و کین کروداس

تاریخ انتشار:
۲۰۲۱

کشور:
آفریقای جنوبی

زمان:
۱۱۰ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.